Õpiränne Austraalias: hommikuse töörutiini sisse kuulus surfamas käimine

Tartu Kunstikooli õpilane Urmet veetis kaks põnevat Erasmus+ õpirändes kuud Austraalias:

"Austraalia on seni minu lemmikkoht maailmas. Ma armastasin sealset imelist loodust, mitmekesisust, taimestikku ja ookeani. Keskmine kohalik inimene on väga sõbralik ja abivalmis. Ma igatsen väga ookeanis surfamist ja mööda mägiseid tänavaid rulaga sõitmist, samuti neid hingematvalt ilusaid lilli, puid ja loodust, mis paiknevad mitmekesise arhitektuuri keskel. Uus-Lõuna-Walesi osariigis olles kogesin ma ainult killukest sellest suurepärasest maastikust ja kultuurist ning kindlasti soovin Austraaliasse veel tagasi minna.

Põnev oli ka erialaselt. Olles 3D kunstnik peaaegu olematute teadmistega programmeerimisest, õppisin ma õpirändes olles vilunud koodi kirjutajatelt juurde ka seda, kuidas oma tööd automatiseerida ja koodi abil hõlbsustada." 

Kusjuures kuulus Urmeti hommikuse töörutiini sisse enne kontorisse minekut surfamas käimine.

Urmet tunnistab, et Austraalias oli kodus püsida võimatu. Palju oli mida näha ja õppida.








Kommentaarid